Wysyłka
Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy:
Sposób dostawy |
Czas dostawy |
Koszt brutto |
|
Paczkomaty InPost |
1-2 dni robocze |
4,99 zł |
|
ORLEN Paczka |
1-3 dni robocze |
5 zł |
|
DPD Pickup |
1-2 dni robocze |
8 zł |
|
Kurier DPD |
1-2 dni robocze |
14 zł | |
Kurier DHL |
1-2 dni robocze |
16 zł |
|
Kurier FedEx |
1-2 dni robocze |
12 zł |
|
Kurier InPost |
1-2 dni robocze | 10 zł | |
E-mail - w przypadku materiałów PDF |
do 24 godz. |
Koszt wysyłki widoczny jest w koszyku oraz w podsumowaniu zamówienia.
Przybliżony czas realizacji to 7-14 dni roboczych w przypadku produktów wytwarzanych własnoręcznie (jak np. panele sensoryczne). W przypadku zabawek czas realizacji to w przybliżeniu 1-3 dni roboczych. W przypadku braku materiału na stanie sprzedający zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji o czym uprzednio informuje Klienta mailowo lub telefonicznie.
W przypadku potrzeby szybszej realizacji zamówienia proszę o kontakt mailowy.
Reklamacje
Dokładam wszelkich starań by moje produkty spełniały Państwa oczekiwania. Każdy produkt zawiera dokładny opis i zdjęcie.
Wszelkie reklamacje są rozpatrywane za pośrednictwem adresu e-mail. Aby dokonać reklamacji należy przesłać dokładny opis reklamowanego produktu oraz jego faktyczne zdjęcie (przedstawiające element niezgodny z Państwa oczekiwaniem). W ciągu 2-3 dni rozpatruję prośbę reklamacji i odsyłam decyzję zwrotu lub informację dosyłki.
Jeśli w przesyłce zauważycie Państwo brak jakiegoś elementu zestawu, należy nas niezwłocznie poinformować do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. W innym przypadku reklamacja nie będzie uznawana.
Zwroty
Istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie powinien posiadać cech użytkowania, być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz zawierać paragon/dokument zakupu. Zwrotom nie podlegają materiały elektroniczne, w tym materiały PDF dostępne w naszej ofercie. W przypadku uszkodzonego towaru, niezgłoszonego do reklamacji zwrotów nie uznajemy.
Wysyłka zwracanego towaru
Zwracany przedmiot powinien zostać odpowiednio zabezpieczony przed wysyłką, aby nie został uszkodzony u dostawcy. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb. Mówiąc prościej brak możliwości zwrotu towarów np. robionych na indywidualne zamówienie pomocy lub dekoracji